Економіка |
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА |
|
ЗМІСТ |
|
Осипчук М. Д. Тенденції та особливості нетарифного регулювання міжнародної торгівлі в сучасних умовах |
8 |
Пантєлєєва Н. М. Методологія та практика оцінки ефективності діяльності банків |
12 |
Панченко О. В. Маркетингові комунікації в умовах розвитку концепції маркетингу відносин |
17 |
Пастушенко О. О. Закордонний досвід нестандартних форм зайнятості у сфері соціально-трудових відносин |
21 |
Пецкович М. Д. Система поточного контролювання кадрового забезпечення підприємства |
25 |
Пішеніна Т. І. Економічні аспекти удосконалення системи розвитку освіти |
27 |
Пожарицька І. М. Процесний підхід в аудиторської діяльності |
31 |
Пойта І. О. Аналіз системи управління розвитком ринку послуг України |
35 |
Полиця А. О., Швець І. Б. Створення системи мотивації професійного розвитку персоналу підприємств |
39 |
Попкова О. О. Методика обліку витрат на оплату праці на будівельному підприємстві згідно з П(С)БО |
44 |
Постоленко Ю. П. Удосконалення бюджетного процесу на різних рівнях економічної системи |
47 |
Правдивцев П. А. Сучасний стан трансформаційних процесів в економіці України |
50 |
Разінькова М. Ю., Гриньова В. М. Форми та методи активізації інноваційної діяльності машинобудівного підприємства |
54 |
Редина Е. В., Романенко К. М. Основные положения по защите украинских моряков |
57 |
Резнікова О. С. Класифікація підходів до прийняття управлінських рішень у контролінгу |
61 |
Ремига Ю. С. [Формування методики нейтралізації ризиків в діяльності транспортно-експедиторських підприємств |
64 |
Руженська Т. М. Фінансове забезпечення модернізації підприємств електроенергетики України |
68 |
Савченко Т. Г. Кредитно-інвестиційне забезпечення інноваційної активності підприємств регіону |
73 |
Савчук О. П. Когнітивне моделювання як інструмент дослідження народжуваності |
76 |
Святаш С. В., Погоріла І. І. Рейтингування як інноваційний інструмент оцінки кредитоспроможності підприємства |
80 |
Соколовський Є. А. Модернізація системи іпотечного кредитування в контексті гарантування фінансової безпеки України |
83 |
Сорочан Д. В. Роль маркетингових досліджень «Mystery Shoppіng» у підтримці лояльності покупців в роздрібних магазинах самообслуговування |
87 |
Сподарева О. Г. Особливості функціонування системи медичного страхування у провідних країнах світу |
91 |
Стельмашенко О. В. Комплексна система стратегічного управління персоналом підприємства |
96 |
Сосновская О. А., Терещенко Э. Ю. Прогнозирование уровня управления гибкостью ресурсного потенциала страховых компаний в Украине |
100 |
Тітаренко Г. Б. Формування стратегії інноваційного розвитку України |
104 |
Титаренко Л. М. Структурні зрушення національної економіки в умовах євроінтеграції |
108 |
Томашевська О. Ю. Економічний інструментарій ефективного водозабезпечення суб’єктів господарювання |
112 |
Трішкіна Н. І. Сутність торговельного посередництва у системі маркетингу |
116 |
Усатюк Т. М., Корольков В. Е. Россия в структуре ВТО: влияние внешних факторов на развитие российской экономики и на ее дальнейшие перспективы |
120 |
Фураева Н. В. Аспекты сбалансированной модели мотивации менеджеров отдела сбыта |
124 |
Хобта В. М., Кондратова А. І. Підвищення ефективності логістичної діяльності підприємства на основі аутсорсингу |
127 |
Холод В. В. Оцінка конкурентних ризиків у системі стратегічного маркетингового управління ризиками |
131 |
Царук А. Ю. Теоретико-методичні засади оцінки економічної ефективності природоохоронної діяльності залізорудних гірничозбагачувальних підприємств |
136 |
Цибульська Е. І. Формування механізму інституціональної адаптації економічної системи перехідного типу |
141 |
Чобіток В. І. Ефективність формування та використання кадрового потенціалу на вітчизняних промислових підприємствах |
145 |
Чумак Л. Ф. Теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю потенціалу підприємства |
148 |
Шилова Л. І., Золотухіна В. Б. Аналіз і моделювання тенденцій розвитку інвестиційної діяльності |
152 |
Штуца В. М. Проблеми розвитку фондового ринку в Україні |
156 |
Юрій Е. О. Санація як система заходів оздоровлення підприємства |
160 |
Яцентюк С. В. Формування ідентичності та іміджу бренду у процесі його позиціонування |
163 |
НАШІ АВТОРИ |
|