Економіка |
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА |
|
ЗМІСТ |
|
РОЗДІЛ І. ЕКОНОМІКА |
|
Васильців Т. Г., Магас Н. В., Дубчак В. О. МЕТОДИКО-ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ БЕЗПЕКИ В УМОВАХ РОЗВИТКУ РИНКУ ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТЕЖІВ ТА ДІДЖИТАЛІЗАЦІ |
6 |
Заєць М. А., Байрамова О. В., Мартинова О. О. ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ ФІНАНСОВОЇ ЕКОНОМІКИ ЯК НАУКИ |
11 |
Килин О. В., Вітер О. М., Свелеба Н. А. ОЦІНКА ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПОКРАЩЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО КЛІМАТУ |
16 |
Македон В. В., М’ячин В. Г. МАКРОЕКОНОМІЧНА СТАБІЛЬНІСТЬ ТА ІНКЛЮЗИВНИЙ РОЗВИТОК КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ |
23 |
Нестеренко І. В. РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ ПІДПРИЄМСТВ У ПАРАДИГМІ ІНДУСТРІЯ 5.0 |
30 |
Остіан З. З. ПРІОРИТЕТИ ТА СЦЕНАРІЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТУРИСТИЧНИМИ ПОСЛУГАМИ НА ЗАСАДАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ |
35 |
Поповиченко І. В., Андрійчук А. С. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-СТРУКТУРИ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ |
41 |
Смолич Д. В. ОЦІНКА ТА ІНСТРУМЕНТИ ПОКРАЩЕННЯ НАДАВАНИХ ПОСЛУГ НЕУРЯДОВИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ ПІДТРИМКИ БІЗНЕСУ |
48 |
Ткач Є. В. ІСТОРИЧНІ НАРАТИВИ ЯК ФАКТОР БРЕНДОТВОРЕННЯ НА МАКРОРІВНІ: НЕОБХІДНІСТЬ ЇХНЬОГО ВРАХУВАННЯ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ І БРЕНДИНГУ |
53 |
РОЗДІЛ ІІ. МЕНЕДЖМЕНТ |
|
Швед В. В., Турчак В. В., Дорош О. С. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА |
61 |
Шулла Р. С., Попик М. М., Січка І. І. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ |
67 |
РОЗДІЛ ІІI. МАРКЕТИНГ |
|
Багорка М. О., Юрченко Н. І., Байбуза В. О. ФОРМУВАННЯ НАПРЯМІВ АДАПТАЦІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕНЬ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА |
74 |
Дейнега І. О., Фігун А. В., Шумада В. С. ЦИФРОВІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХІМІЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ |
81 |
НАШІ АВТОРИ |
86 |