Повернутися

Зміст вісника ОНУ. Том 30. Випуск 1(103). 2025 р.

 

Економіка
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА  
ЗМІСТ  
РОЗДІЛ І. ЕКОНОМІКА  
Васильців Т. Г., Магас Н. В., Дубчак В. О. МЕТОДИКО-ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ БЕЗПЕКИ В УМОВАХ РОЗВИТКУ РИНКУ ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТЕЖІВ ТА ДІДЖИТАЛІЗАЦІ   6
Заєць М. А., Байрамова О. В., Мартинова О. О. ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ ФІНАНСОВОЇ ЕКОНОМІКИ ЯК НАУКИ  11
Килин О. В., Вітер О. М., Свелеба Н. А. ОЦІНКА ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПОКРАЩЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО КЛІМАТУ  16
Македон В. В., М’ячин В. Г. МАКРОЕКОНОМІЧНА СТАБІЛЬНІСТЬ ТА ІНКЛЮЗИВНИЙ РОЗВИТОК КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ТА СХІДНОЇ ЄВРОПИ  23
Нестеренко І. В. РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ ПІДПРИЄМСТВ У ПАРАДИГМІ ІНДУСТРІЯ 5.0  30
Остіан З. З. ПРІОРИТЕТИ ТА СЦЕНАРІЇ ДИВЕРСИФІКАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ ТУРИСТИЧНИМИ ПОСЛУГАМИ НА ЗАСАДАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ  35
Поповиченко І. В., Андрійчук А. С. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БІЗНЕС-СТРУКТУРИ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ  41
Смолич Д. В. ОЦІНКА ТА ІНСТРУМЕНТИ ПОКРАЩЕННЯ НАДАВАНИХ ПОСЛУГ НЕУРЯДОВИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ ПІДТРИМКИ БІЗНЕСУ  48
Ткач Є. В. ІСТОРИЧНІ НАРАТИВИ ЯК ФАКТОР БРЕНДОТВОРЕННЯ НА МАКРОРІВНІ: НЕОБХІДНІСТЬ ЇХНЬОГО ВРАХУВАННЯ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ І БРЕНДИНГУ  53
РОЗДІЛ ІІ. МЕНЕДЖМЕНТ  
Швед В. В., Турчак В. В., Дорош О. С. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА   61
Шулла Р. С., Попик М. М., Січка І. І. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ   67
РОЗДІЛ ІІI. МАРКЕТИНГ  
Багорка М. О., Юрченко Н. І., Байбуза В. О. ФОРМУВАННЯ НАПРЯМІВ АДАПТАЦІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕНЬ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА    74
Дейнега І. О., Фігун А. В., Шумада В. С. ЦИФРОВІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХІМІЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ  81
НАШІ АВТОРИ  86